Shopping Cart

Cum cumpăr

Cum pot cumpăra produsele glisare.ro?

Nimic mai simplu. Aveți la dispoziție 4 metode extrem de accesibile:

1. Comandă pe Whatsapp, la unul dintre numerele:

0743 230 444 sau

0733 691 819

Lasă-ne un mesaj, și te vom contacta noi cu mai multe informații despre produse, prețuri, și soluții.

2. Comandă pe email la: comenzi@glisare.ro.

Trimite-ne câteva detalii despre proiectul tău (dimensiuni, utilizare, idei de design), iar noi ne vom asigura că identificăm pentru tine cea mai potrivită soluție.

3. Completează formularele de pe site din paginile de produs, sau din pagina de contact (https://glisare.ro/contact/), iar echipa glisare.ro te va contacta si se va asigura că ceea ce îți dorești va deveni realitate.

4. Vizitează-ne. Avem expuse o parte dintre sisteme, te invităm să ne faci o vizită, pentru a le vedea. Îți promitem că vom sta cu tine să îți explicăm care și de ce ar fi cea mai potrivită alegere pentru proiectul tău.

În toate cazurile de mai sus, ideal ar fi să ai dimensiunile spațiului unde vrei să implementezi proiectul. În cazul dressingurilor, este nevoie de cotele de înălțime și lățime la interior.

Cum plătesc produsele cumpărate de la glisare.ro?

Produsele achiziționate de la glisare.ro pot fi plătite prin trei metode, toate foarte accesibile:

1. Prin ordin de plată, în contul RO36BTRLRONCRT0570915401, deschis la Banca Transilvania, de către SAPHENE SRL. Pentru o procesare mai rapidă a comenzii, te rugăm să ne transmiți o copie după dovada plății.

2. Prin ramburs, către curierul care îți va livra marfa.

3. Cu numerar, în cazul în care ridici comanda din depozitul nostru.

Cum sunt livrate produsele ?

Colaborăm cu toate firmele de curierat, astfel încât să ne asigurăm că produsele comandate ajung la tine în cel mai scurt timp, și în condiții de integritate maximă.

Produsele cumpărate de la noi sunt ambalate în mai multe straturi de material protector, dupa care sunt predate curierului.

Plata transportului revine în sarcina cumpărătorului, în cazul în care nu există altfel de înțelegere cu echipa glisare.ro.

Cât durează procesarea și livrarea unei comenzi?

După înregistrarea plății în contul nostru bancar (Cont Bancar: RO36BTRLRONCRT0570915401, Banca Transilvania) procesarea unei comenzi intră în linie dreaptă. De regulă, în 24-48 de ore din momentul înregistrării plății, marfa ar trebui să ajungă la dvs., oriunde pe teritoriul României. – în cazul tuturor produselor din stoc.

În cazul produselor pe comandă (pereți amovibili, glisări pentru sarcină mare, etc.), termenul de livrare variază în funcție de complexitatea proiectului. În mod uzual, acesta este de 10-14 zile calendaristice.

În cazuri excepționale (perioade de sărbători, când firmele de curierat au un volum mai mare de procesat, perioadele cu probleme de ordin logistic –  pandemii, etc.) termenele de livrare se pot prelungi.

Indiferent de situație, dorim să vă asigurăm ca echipa glisare.ro va face întotdeauna tot ce poate, și chiar mai mult, astfel încât termenele de livrare să fie cat mai reduse. Știm cât de important este timpul pentru tine, și respectăm asta. Mereu ne dorim să livrăm cât mai repede, cât mai bine, pentru ca tu să fii un client cât mai mulțumit.

Important: Toate comenzile, indiferent de modalitatea de transmitere, vor fi verificate împreună cu dumneavoastră de către un membru al echipei, înainte de procesarea și livrarea lor.

Lasă-ne un număr de telefon sau un e-mail, și un membru al echipei te va contacta in maximum 24 de ore. El se va asigura că tu ai comanda corect plasată, corect calculată, si cât mai repede livrată.

 

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea de către dvs. a site-ului nostru cu partenerii noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză. View more
Accept
Decline